Система управління освітнім процесом
у форматі дистанційного навчання у Любарському професійному ліцеї.
Освітній процес у форматі дистанційного навчання організований в ліцеї згідно наказу від 30.08.2020 року №81-а «Про організацію освітнього процесу у формі дистанційного навчання».
Дистанційне навчання організоване за допомогою електронної освітньої платформи Google Classroom, яка має наступні переваги-простота в користуванні, безкоштовність, можливість поєднання з іншими сервісами Google, можливість користування як комп′ютером так і мобільним телефоном, створення власних курсів вивчення окремих предметів.
З педпрацівників, які досконало володіють інформаційними технологіями, створена творча група.
З викладачами та майстрами виробничого навчання членами творчої групи було проведено навчання методики створення навчальних матеріалів для дистанційного навчання та правил користування електронною освітньою платформою Google Classroom.
З метою підвищення методичного та практичного рівнів, інформаційно-цифрової компетентності щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі, зокрема, в умовах дистанційного навчання педагогічні працівники пройшли підвищення кваліфікації за тренінговою програмою та отримали відповідні підтверджуючі документи.
Педагогічними працівниками разом з керівниками навчальних груп створені, відповідно до навчальних , електронні навчальні групи, коди доступу та посилання для учнів, проведені навчання з учнями щодо правил користування освітньою платформою.
Уроки проводяться відповідно до затвердженого розкладу занять, який доводиться електронним способом до відома педпрацівників та учнів.
З учнями та батьками налагоджений мобільний зв′язок.
З метою забезпечення виконання навчальних планів та програм в тому числі їх практичної частини, передбачено проведення консультацій та занять виробничого навчання в очному режимі.

Людина, яка відчула вітер змін, мусить будувати не щит од вітру, а вітряк…
Стівен Кінг
Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — педагоги не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія, війна в Україні внесли несподівані корективи і змусили всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: педагогів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім непросто. Тому з цією метою у Любарському професійному ліцеї створена творча група педагогів, яка займається адмініструванням, забезпеченням функціонування та удосконалення системи управління дистанційним навчанням.
Склад творчої групи:
1. Локайчук Леся Петрівна – викладач інформатики та інформаційних технологій.
2. Мясніков Іван Володимирович – інженер-електронник
3. Яткевич Людмила Петрівна – викладач фізики.
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ЯК ВИКОРИСТОВУВАТИ GOOGLE КЛАС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
ЯК ВИКОРИСТОВУВАТИ GOOGLE КЛАС ДЛЯ УЧНІВ
10 ПОРАД ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ВСЕ ПРО ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ УЧНІВ І ВЧИТЕЛІВ
ЗАПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БАТЬКІВ У РАЗІ НЕВІДВІДУВАННЯ ДИТИНОЮ ДИСТАНЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ
ОГЛЯД ПРАКТИК ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ШКІДЛИВИЙ ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ КОНТЕНТУ
ЛАЙФХАКИ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ
ПОСІБНИК З БЕЗПЕКИ ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ
ПОСІБНИК З ЦИФРОВОГО ГРОМАДЯНСТВА І БЕЗПЕКИ
ДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
ПЕРВИННА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА
НОМЕРИ ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ
